La vaga general del 18 d’octubre està convocada per la Intersindical-CSC i la Intersindical Alternativa de Catalunya (IAC) i l’ANC ja ha anunciat que hi dona suport.
La Intersindical-CSC i la IAC han convocat una manifestació el 18 d’octubre, a les 17 h amb inici als Jardinets de Gràcia. La previsió és que la marxa baixi pel passeig de Gràcia i acabi a la Gran Via, on es faran els parlaments finals. El col·lectiu d’estudiants ja van anunciar que se sumarien a la manifestació unitària del divendres durant la vaga general.
El Sindicat d’Estudiants ha convocat una vaga d’estudiants el 16, 17 i 18 d’octubre del 2019, una vaga de 72 hores que ja va anunciar fa uns dies. L’ha convocat per a aquests tres dies després que el Tribunal Suprem ha fet pública la sentència del procés.