El 28 i 29 de març s’han dut a terme les eleccions sindicals per a les Juntes de Personal de l’Institut Català de la Salut (ICS). Infermeres de Catalunya ens hem presentat a diverses Gerències Territorials d’Atenció Primària i a diversos hospitals.
Hem obtingut un total de 19 delegades. 17 delegades a Atenció Primària (5 Barcelona, 3 Metropolitana Nord, 4 Metropolitana Sud i 5 Catalunya Central). Hem obtingut 2 delegades a l’Hospital Joan XXIII de Tarragona.
A la Gerència Territorial de Girona, estem pendents que el Jutjat del Social emeti sentència en referència a l’anul·lació arbitral de la nostra candidatura per una reclamació del sindicat SATSE.
Les infermeres hem dit prou al model de sempre i hem apostat per un projecte nou, ambiciós i engrescador, en què la nostra veu és la base del canvi.
Tenim clar que el motor de la transformació és la força de les infermeres i juntes ho hem fet possible. Hem entrat a formar part de les Juntes de Personal de molts dels territoris en què ens hem pogut presentar i estem molt contentes dels resultats obtinguts.
Tenim un gran agraïment per totes persones que ho han fet possible: interventores, apoderades, delegades, persones que ens heu fet confiança amb el vostre vot… Tothom és necessari i imprescindible per tirar endavant aquest canvi.
També volem felicitar a la resta de forces sindicals que han obtingut representació i esperem poder treballar col·laborativament per millorar la situació laboral, professional i social de les infermeres i els professionals de la salut de l’ICS.